SENZATIONAL ! EXTRAPERIPULIFANTASTIC ! RĂZBELUL CELOR DOI DIACONI ( ĂLA PASIVU SI ĂLA ACTIVU , AMBII ÎMPINGĂTORI DE CACAT ) !

PE BLOGUL DE VEGHE DIN SIERA LEONE NE SCRIE MAMA LEONE – RUSINE,NICOLETA SAVIN ! [EPISODUL 5 ]

Mikutza CE kurai ,ziarista noastră de investigaţii a intrat în posesia unei informaţii şoc ( muc şi sfârc  ţâtă de mâţă (poate de maimuţă, cercetările sunt în derulare ) . Da , e o informatie soc chiar de nu e vorba despre Boc ( decît aşaaaaaaaaaa , tangenţial ,cei doi diaconi sug pule de cal) .SENZATIONAL ! SUPER , HIPER KOLOSAL ! Citit si va minunati cum papa unii cacati :

De: diaconu Eusebiupe 21/01/2013 
la 16:10

  1. @ Bre Savin, ( endevidul e un bou, aşa se vorbeşte cu o duamnă ? Sau ,poate porcul de câine fătat de mă-sa după ce s-a corcit cu un câine şi un măgar vrea să  insinueze că duamna Savin nu ar fi o duamna ci doar o plagiatoare care minte de cinci ori în trei cuvinte .Mah, boule , nu îi vorbeşti unei duamne , futu-ţi PLĂMÎNUL mă-tii  ca te căutăm şi muie îţi dăm, de eşti agasant dîm şi la brilliant  @(…. Andreeasca ) [ NU PREZINTA ENETRES, deci, poti sa o pupi pe fes   @ (OMUL LUI BĂSESCU din coasta lui Boc [ Boc ? tze, tze a facut ? I-a furat Basescului sticloantele de Chivas ? ]

@Lăsaţi vrăjelile(misiune imposibilă ) + ieee mai multi vrăjitori , vedea-i -aş chiori şi sugîndu-mi guşa pulii 

SENZATIONAL ! EXTRAPERIPULIFANTASTIC ! RĂZBELUL CELOR DOI DIACONI ( ăla pasivu si ăla activu , ambii împingători de cacat ) ! dacă da, să îi văd chiori 

@ Ia aici copy-paste

OOPS ! cum ai luat de la 

INSTIGARE LA PLAGIAT ! ALOOOO , ARESTUITI-L PE MOCOFAN EMEDIAT

@ TRAIAN BĂSESCU! [ BUN BAIAT ,VA DA MUIE, MULTA, MULTA MUIE ]
@ TU, ELENA UDREA, MONICA MACOVEI,

Mai, sugator de pula nu se vorbeste cu tu cand te adresezi unei doamne, manca-mi-ai pula cu ale tale buze reci , că de , dinţi nu ai şi placa dentară ţi-ai scăpat-o în budă

( tu ) TEODOR BACONSCHI, CRISTIAN PREDA, SEVER VOINESCU, MIHAIL NEAMŢU, MIHAI RĂZVAN UNGUREANU ŞI ……etc….etc……..

“e “ mai multi , boule , se scrie VOI uite,iti desenez : (“ VOI,diaconii sunteti niste boi, alintami-aţi cu limba capişonul pulii, AMÂNDOI )

@ SĂ-ŢI FIE RUŞINE ELENA UDREA ( că nu ai cotizat nemic dar nemic deşi ţi-am tot tremis mesaje pe rahaturlie de bloguri unde imi vomit ineptiile.Las că te aranjez io , incep să fac laba cu poza ta în faţă )
@ AI UITAT CUM L-AI ÎNJURAT PE TĂRICEANU ŞI PE CHILIMAN ÎN CAMPANIE?

OAUUUU ! Cum bre ? Le-o fi zis “pupaţi-mă în cur ! “ sau “ mânca-mi-aţi pizda ! “ Ehei , cu blondele să nu te pui ,mai bine ca fiecare să stea la libarca lui.

@ TRAIAN BĂSESCU JOS GHEARELE DE PE PDL!

NOTA REDACTIEI :

Deoarece publicatiile trustului de presa Gerulian press şi Gerulian press tv. nu fac politica , si nu recurg la jigniri ce se vor argumente , textul a fost “ periat “ de exprimari licentioase .Sa nu grohaie unii JOS CENZURA că-I pun să –mi belească pula SI CU GURA , SI CU GURA.

OOOPS ! TIPUL E IN SEVRAJ .

@TRAIAN BĂSESCU JOS GHEARELE DE PE PDL!

Domnul Traian Basescu este presedintele Românilor VOTAT de români pentru două mandate de patru ori ( de două ori când au avut loc alegeri şi apoi, la suspendarea făcută de şacali chiori el a fost reconfirmat fix de iarăşi două ori .

ARGUMENTUM :

Domnul Traian Basescu NU ARE GHEARE ,are mâini care adesea se fac pumn pentru a plesni peste bot jigodii uslinoase .

 

  •  

De: diaconu Eusebiupe 21/01/2013 
la 16:10

UNDE AFLAM CA UNUL  CARE ARE ACELASI IP cu celălalt cacat (ceilalţi cacati ) nici cacat nu a mancat , nici pule nespalate nu a supt, nici gura nu ii miroase.

Deja , principalele agentii de stiri au preluat subiectul :

  • Ó, Istenem, belek CAT, azt mondja, hogy NEM KÖRÖMFÁJÁS nem ettem szart nem Smells
  • Oh, Deus, quomodo nervus, dicit quod NO NO LURA non comedi cacas non odoratur
  • Oh, my God, guts CAT, IT SAYS THAT NO NO MOUTH not eaten shit does not SMELLS
  • Oh, mon Dieu, CAT tripes, il est dit que NON NON BOUCHE pas mangé merde ne ODEURS
  • Oh, mein Gott, Mut CAT heißt es, dass NO NO MOUTH nicht gegessen Scheiße nicht SMELLS

Potoliţi-vă mă!

boul ( suge-mi-ar pe pula ca pe un drob de sare , cu tot neamul lui , deşi e neam mare ) face greseli de ortografie , se scrie Potoliţi-vă ,  mă! ădiacone,uitaşi de sfânta virgulă, suge-mi-ai pe pulă )

Nu aduceţi războiul vostru cu jigodia de Beltechi aici!

care război ,mă , cretinule ? Tu crezi că eu trag cu tunul după viermi de balegar, râme sau larve de libarcă ? Să îţi fut lemnul din care s-a cioplit crucea aflată în faţa altarului din biserica în care te-a dus pentru botez curva de mă-ta , mânca-i-ai pizda nespalată , acum ca şi altă dată.

Jigodie zici , sugi pula, pulifrici, apoi halesti niste limbrici
@Şi nu mai folosi aici nick-ul diaconu Eusebiu deoarece dai naştere la confuzii!

Cum pizda mă-tii să nu dea naştere la confuzii cînd folosiţi o duzină de nickname care au acelaşi IP ? Sau , poate, sunteţi mai mulţi in familie şi tastaţi pe rând ? TASTEAYĂ SI SOACRA -TA _ parca yiceai ca ia dat-o afara din spatiu , pe motiv de sarmale reci ( pula sa mi-o freci )

De: Diaconu Eusebiu pe 21/01/2013 
la 16:15

 

De: Diaconu Eusebiupe 21/01/2013 
la 16:27

Hai gata că m-am săturat de rahaturile asta blogosferice!

mînîncă atunci rahat din real live sau o pulă de cal împănată cu pida mă-tii.
@SĂ TRĂIŢI BINE!

Mersi din partea redactiei .La fel si domitale .

 @ Şi tu Savin

 să trăieşti bine

  1. cu Monica Macovei,
  2. cu Emil Boc,
  3. cu Andrea Pora,
  4. cu Dan Tapalagă
  5. si cu restul de rahaţi comunisti care zbiară că sunt reprezentanţii dreptei!

PROTESTEZ 1 :

Puncta I et III

DOAMNELE Pora si Macovei ( dar şi viţeversa) NU SUNT LESBIENE , ce vrei să insinuezi, PORCULE ?

PROTESTEZ 2 :

Sectiones III et IV

Duamna nu e adulterina ( ce vrei să insinuezi, PORCULE ? ), nici Boc nu e ( CUM CARE Boc ? Ala de-i sugi pula pana face poc ) , pentru Tapalaga nu bagam mâna în foc .

 

 

 

AM INCALECAT PE-O SA SI VI-AM SPUS POVESTEA ASA , DIN GERULIA

LIKE THIS:

Be the first to like this.

Un comentariu »

  1. OMUL DIN CAPATUL PULII IN CAUTAREA CACIULII SAU A POPONETULUI SIAMEZULUI
    Diaconu Eusebiu 24.01.2013, 11:40:00 [cip cirip, beli –mi-ai pula , asta-I bancul cu caciula – tu ai caciula ta , eu ma cac pe ea , pui caciula pe chelie si sugi pule fix o mie ]
    @ Din pacate Udrea rate

    MAI , CACAT CU OCHI, TU CARE PIZDA MA-TII ESTI, ALA ACTIVU SAU ALA PASIVU ? Futu-te in grumajii stii tu cui 
    BOULE ,vaz ca esti obsedat de Udrea dar aia e muiere fain , frumoasa , blonda si desteapta , nu te baga in seama nici ca pe un cacat de caine uitat in ploaie desi te ofereai sa o consiliezi ( tu , maaaaaa ? ) despre cum sa isi organizeze campania, etc. etc.
    S A SCRIE MAI, SUGATOR DE MIO CATZO rateaza , cum ai RATAT tu, porcule,ocazia de a trece demn si respectat prin viata ,’tu-ti mormintul ma-tii .Hai, PA !

    PAM PAM

    http://anonymusgerula.wordpress.com/2013/01/24/senzational-extraperipulifantastic-razbelul-celor-doi-diaconi-ala-pasivu-si-ala-activu-ambii-impingatori-de-cacat/

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment